سوالات آزمون نیروی انتظامی سال 96

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دعوت به همکاری پلیس فتا از ایده پردازان و کارآفرینان فناوری اطلاعات-95

 رئیس مرکز تشخیص‌و پیشگیری پلیس فتا ناجا با اشاره به سرعت تولید تکنولوژی‌های جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در رابطه با فضای سایبر گفت: با توجه به سرعت رشد و تولید علم در فضای مجازی، پلیس فتا به منظور انطباق با پیشرفت‌های تکنولوژی می‌بایست ایده‌های نوآورانه را از محیط داخل و خارج سازمان دریافت نمایند، از این رو به دنبال استفاده از توان استارتاپ‌ها، کار آفرینان و ایده‌پردازان است.

سرهنگ دوم علی نیک‌نفس با اشاره به این‌که یک روز در هفته ناجا تحت عنوان پلیس، حرفه‌ای گرایی، دانش‌بنیان، کارآمدی نام‌گذاری شده است، تصریح‌کرد: پلیس فتا به دنبال استفاده از توان استارتاپ‌ها، کار آفرینان و ایده‌پردازان در فضای مجازی در رابطه با بحث سالم سازی فضای سایبر، برقراری امنیت و ایمنی کودکان، خانواده‌ها و کاربران فضای سایبر است. لذا از استارتاپ‌ها، کارآفرینان و ایده‌پردازان حوزه امنیت فناوری اطلاعات که ایده‌ها و طرح‌های نو برای افزایش امنیت فضای سایبر دارند، دعوت به همکاری می‌کند.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین اهداف پلیس فتا تأمین امنیت فضای تولید و تبادل اطّلاعات کشور، صیانت از هویّت دینی، ملّی و ارزش‌های انسانی جامعه در فتا، حفظ حریم خصوصی و آزادی‌های مشروع، صیانت از منافع، اسرار و اقتدار ملّی در فضای تولید و تبادل اطّلاعات است، افزود: پلیس فتا تلاش دارد با استفاده از توان استارتاپ‌ها، کارآفرینان و ایده‌پردازان در به کارگیری راه حل‌های جدید به منظور شناسایی و پاسخ به نیازهای سالم‌سازی فضای مجازی، حفظ امنیت کودکان در فضای مجازی، راهکارهای عملی امنیت کسب ‌و کارهای اینترنتی بهره ببرد.

سرهنگ نیک‌نفس در ادامه با بیان این‌که حفظ زیرساخت‌های حیاتی کشور در مقابل حملات الکترونیک و اعتماد و آسودگی خاطر آحاد شهروندان جامعه برای انجام تمامی امور قانونی از جمله فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به منظور صیانت از حاکمیت و اقتدار ملّی از جمله اهداف تشکیل پلیس فتاست، تأکید کرد: استفاده از توان استارتاپ‌ها، کارآفرینان و ایده‌پردازان می‌تواند توان علمی و اجرایی پلیس فتا را برای تأمین امنیت فضای سایبر و برخورد با جرائم این فضا چندین برابر کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پلیس فتا فقط از توان و تخصص خود بهره می‌برد، گفت: البته طرح همیاران پلیس در پلیس فتا نیز اجرایی شده است و ما تلاش داریم از توان این عزیزان نیز بیشترین بهره را ببریم.

به گفته سرهنگ نیک‌نفس برای بهره‌گیری از ایده‌ها و توان استارتاپ‌ها، کارآفرینان و ایده‌پردازان قسمتی در سایت پلیس فتا ایجاد شده است که این عزیزان می‌توانند با مراجعه به این قسمت و تکمیل اطلاعات مورد نیاز ایده‌های خلاقانه خود را برای مسئولان پلیس فتا ارسال نمایند.

۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarina baran

تعیین اعضای کمیته نظارت بر نحوه استخدام در نیروی انتظامی

تعیین اعضای کمیته نظارت بر نحوه استخدام در نیروی انتظامی:

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیته نظارت بر نحوه استخدام نیروهای انتظامی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مشخص شدند.
تعیین اعضای کمیته نظارت بر نحوه استخدام در نیروی انتظامی از سوی اعضای کمیسیون اجتماعی
روح الله بابایی صالح دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، درباره جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: بررسی لایحه ادغام آب منطقه ای با آب و فاضلاب شهری در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در جلسه امروز اعضای کمیته نظارت بر نحوه استخدام در نیروی انتظامی از سوی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس انتخاب شدند.
بابایی تاکید کرد: این افراد از طرف مجلس شورای اسلامی بر روند انتخاب نیروهای انتظامی نظارت خواهند داشت.

وی همچنین با اعلام خبر وزیر تعاون در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: ربیعی به منظور پاسخ دهی به سوال عبدالرضا مصری عضو کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه این کمیسیون و همچنین کمیسیون اجتماعی حضور پیدا کرد.

۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarina baran

خبر 15-مهر 95 :بکارگیری ۷۰۰ نیروی جدید بومی در انتظامی سیستان و بلوچستان

خبر 15-مهر 95 :بکارگیری ۷۰۰ نیروی جدید بومی در انتظامی سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: آزمون استخدامی نیروی انتظامی جهت جذب ۷۰۰ نیروی جدید بومی به عنوان پرسنل انتظامی و مرزبانی برای شهرستان‌های مختلف استان، روز گذشته در زاهدان برگزار شد.
سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: آزمون استخدامی نیروی انتظامی جهت سومین مرحله جذب جوانان بومی شیعه و سنی در نیروی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان روز گذشته در زاهدان برگزار شد.
فرمانده نیرو انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان در این آزمون بعد از گذراندن مراحل سلامت پزشکی و گزینش، استخدام این نیرو می‌شوند و در شهرستان‌های مختلف سطح استان بکارگیری می‌شوند.
وی در مورد شرایط عمومی استخدام در نیروی انتظامی، عنوان کرد: اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه، آمادگی جهت فداکاری در راه اهداف نظام، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی از جمله شرایط استخدام بوده است.
رحیمی با بیان اینکه دوره آموزش پذیرفته‌شدگان و مدت آن تابع مقررات خاص هر مقطع خواهد بود، گفت: داوطلبان حائز شرایط می‌‌توانند پس از آزمون استخدامی و گذراندن سایر مراحل استخدامی براساس اولویت امتیازات بدون محدودیت در تعداد جذب، بعد از گذراندن دوره‌های درجه‌داری به استخدام نیروی انتظامی درآیند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرکز گزینش نیروی انتظامی استان از بین جوانان کارآمد و متعهد به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه‌داری اقدام به جذب نیرو می‌کند.

۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarina baran