مراحل استخدام در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران :

جهت دانلود سوالات اینجا کلیک نمائید

۱-گزینش ناجا

۲-دانشگاه علوم انتظامی

خانوم ها در حال حاضر برای استخدام در ناجا میبایست به دانشگاه علوم انتظامی بروند و نمی توانند مستقیم به گزینش ناجا برای استخدام بروند (البته در شرایطی معدود شاید گزینش ناجا مستقیم خانوم ها رو استخدام کند)

شرایط استخدام:

    دیپلم:

۱- معدل ۱۴ به بالا

۲-سن حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۳ سال

۳-رشته تحصیلی ملاک نیست.

دیپلم ها در هر روز می تونن به گزینش ناجا استانشون مراجعه کنند و با ارائه مدرک  دیپلم و مدارکشون و داشتن شرایط مراحل استخدامشون رو شروع کنند.

    فوق دیپلم و لیسانس:

۱- معدل ۱۳ به بالا

۲-سن فوق دیپلم حداکثر ۲۵ و لیسانس حداکثر ۲۷

۳-رشته های تحصیلی مصوب ناجا

    فوق لیسانس و دکتری عمومی و دکتری تخصصی:

۱-معدل ملاک نیست

۲-سن فوق لیسانس حداکثر ۲۸ و دکتری عمومی حداکثر ۳۰ و دکتری تخصصی حداکثر ۳۳

۳-رشته های تحصیلی مصوب ناجا

فوق دیپلم ها به بالا باید به گزینش ناجا مراجعه کنند و زمان استخدام افسری رو بپرسند و در اون زمان به گزینش مراجعه کنند و بپرسند رشته اون ها رو امسال می خواهند یا نه؟ اگر نخواستن باید زمان های بعدی استخدام افسری مراجعه کنند و دوباره بپرسند چون در هر سال یک سری رشته ها طبق نیاز ناجا می خوان و اگر خواستن مراحل استخدامیتون رو شروع می کنید.

(کسانی که سربازی رفتند ۲ سال به حداکثر سن ها اضافه می شود)

امتیازات ویژه :

*(کسانی که بسیج فعال هستند یا جزو خانواده شهدا و ایثارگران یا پدر یا مادرشون کادر یا بازنشسته نیروهای مسلح باشد یا حافظ حداقل یک جزء از قرآن کریم(در برخی استان ها) و یا درای حکم قهمرانی ورزشی استانی و یا کشوری (در برخی استان ها) با ارائه گواهی معتبر حد اقل معدل ۱۲ و حدقل قد ۱۶۵ میباشد) *

تست پزشکی اولیه:

۱-نوار قلب:

ابتدا یک نوار قلب ازتون می گیرند.

۲-دندانپزشکی:

دندان هایتان را معاینه میکند و اگر مشکلی مثل پوسیدگی یا نیاز به پر کردن و… داشته باشید می روید درست می کنید و بعد میاین و اگر سالم باشد تایید می کند.

۳-دکتر عمومی:

پزشک شما رو از لحاظ پوست و جای زخم و پاها و عضلات و … معاینه می کند و همچنین الت و بیضه

ها رو معاینه می کند که مشکل خاصی نداشته باشید ولی اگه واریکوسل داشته باشید باید درمان کنید.لازم به ذکر است نوع درجه ۳ آن ازنظر قانون خدمت سربازی در ایران معافیت دائم و انواع درجه ۱ و ۲ معافیت از رزم خواهد داشت. و در اخر وزنتون رو می گیرد که اگر کم یا زیاد باشد بهتون می گه که برید به اون وزن برسید و بعد بیاین ولی اگر مشکلی نباشد تایید می کند.

تشکیل پرونده:

بعد از اوردن برگه مهر شده پزشکی اولیه و دادن به گزینش یک زمان زمان بهتون می دن که برای تشکیل پرونده بیایید و وقتی در اون زمان میایید یک سری برگه ها که برای تشکیل پرونده نیاز است که مثل مشخصات خود و فامیل و معرف و… را به شما می دهند و توضیح میدهند و زمان میدهند که این برگه ها رو پر کنید و یک سری کپی مدارکتون هم بهتون می گن که با خودتون بیارین و در اون زمان خاص مدارکاتون رو میارین و براتون پرونده تشکیل میدن و همچنین کارت ازمون هم بهتون می دن که باید در زمان خودش و محل برگزاری ازمون که بهتون می گن حضور داشته باشین.

انگشت نگاری:

انگشت نگاری در همان گزینش انجام می شود و یک مبلغی هم باید برای انگشت نگاری به حساب ناجا واریز کنید و زمانش رو بهتون می گویند و میروید گزینش و انگشت نگاری می کنید.

تست ورزش و رو خوانی قران:

به فرماندهی استانتون مراجعه می کنید قسمت تربیت بدنی می روید و لباس ها و کفش ورزشی که همراه خود اوردید رو می پوشید و ازتون اول وزن می گیرند و در صورت متعادل نبودن وزن می گویند بروید و بعد بیاین مثلا ممکن است دکتر یک فرد ۹۰ کیلو رو تایید کند اما این ها می گویند باید کمتر باشد یا دکتر یک وزن ۶۰ کیلو را قبول کند اما  میگویند بیشتر باشد(البته طبق قد و وزن محاسبه می کنن).بعد از وزن کشی و تایید وزن تست شروع می شود.

تشت ورزش:

۱-باید ۴۰ عدد دراز و نشست در ۱ دقیقه بروید

۲-باید ۴۰ تا شنا روی زمین در ۱ دقیقه بروید

۳-یک دوی استقامی هست که باید به نرمی همراه بقیه بدوید حداقل ۴ دور اندازه دور زمین فوتبال کوچک

۴-یک دوی سرعت هست که یک مسافت کمی را که مشخص می کنن رو زیر ۱۰ ثانیه بدوید

البته اگر کمتر از این ها هم بروید تایید می کنن و معمولا کسی رو بعد از تایید وزن برای تست ورزش رد نمی کنن.

روخوانی قران:

درقسمت عقیدتی در همون فرماندهی قران را از وسط باز می کنیم و تقریبا ۱ صفحه رو می خونیم اگر قبول بشوید برگه تاییدیه را به شما میدهند و اگر قبول نشوید دوباره زمان بعدی باید بروید

آزمون:

اول از همه یک برگه که ۱۰ تا سوال داخلش هست و در واقع سوالات دینی که در رساله هست به شما میدهند که ۱۰ دقیقه وقت دارین پرکنید و اگر این

برگه رو درست پر نکرده باشید ازشما مصاحبه  نمیگیرند و این برگه ملاک شرکت در مصاحبه هست و بعد از این دفترچه ازمون را به شما میدهند که شامل:

برای دیپلم :دینی و عربی و ادبیات و هوش و اطلاعات عمومی و رایانه و زبان خارجه است که سوالات در سطح دیپلم است.

برای فوق دیپام به بالا:دینی و عربی و ادبیات و هوش و اطلاعات عمومی و رایانه و زبان خارجه و سیاسی و اجتماعی است و سوالات در سطح دانشگاهی است.

سوالات خیلی ساده میباشد  ولی در صورت قبول نشدن فقط یک فرصت دیگه برای ازمون به شما داده می شود.

مصاحبه:

جهت دانلود سوالات مصاحبه حضوری نیروی انتظامی اینجا کلیک نمائید

بعد از قبولی در ازمون در چند روز بعد به شمازنگ میزنند برای مصاحبه.

در مصاحبه ابتدا چند سوال از خودت و خانوادت می پرسند، بعد سوالات دینی می پرسند.مثل: (این سوالات نمونه هستن و همشون پرسیده نمیشوند)

اصول دین و فروع دین چیست؟ ۱۴ معصوم چه کسانی هستند؟ پیامبران الوالعزم چه کسانی هستند و چرا؟ ۵ تن ال عبا چه کسانی هستند؟

هفته وحدت چیست؟ تقلید یعنی چه؟ شهدای محراب چه کسانی هستند؟ و اقعه غدیر خم چیست و در کجای قران امده است؟ سوره

کوثر در مورد کیست؟ انواع نفس انسان چیست؟ وضو بر چه چیزهایی واجب است؟ مبطلات وضو چیست؟ غسل های واجب چیست؟ چه

کارهایی بر جنب حرام است؟ مبطلات روزه چیست؟ نماز های واجب چیست؟ نماز جمعه چیست؟ نماز ایات چیست؟ نماز عید فطر و

قربان چیست؟ واجبات نماز چیست؟ تسبیحات حضرت زهرا چیست؟سجده سهو چیست و در چه مواردی باید سجده سهو نمود؟ فرق اذان و

اقامه چیست؟ حدیث ثقلین چیست؟ قران چند سوره-ایه-حزب دارد؟ وظایف شورای نگهبان چیست؟(۴مورد) شورای نگبان چند نفر

هستند؟ وظایف رهبری چیست؟(۱۱ مورد) نجاسات چیست؟ مطهرات چیست؟ خمس در چه چیزهایی واجب است؟ زکات

چیست و در چه مواردی واجب است و در چه مواردی باید مصرف شود؟ چه زمانی تیمم می کنیم و تیمم چگونه است؟ رکن و غیر کن چیست؟

نماز های یومیه چند رکعت است؟ نماز مسافر چگونه است ؟ واجب عینی و کفایی چیست؟ فرق طرح و لایحه چیست؟

مسایل سیاسی و اخبار روز و چند تا از وزرا و افراد مهم کشور و نماز خوندن و تیمم کردن و غسل کردن هم ازتون می پرسند.

پزشکی تکمیلی:

چشم پزشک:

یک ازمایش چشم  می گیرند اول پیش یک دکتر چشم(اپتومتریست)میروید و روی یک چشمتون رو می گیرید و اون علامت های روی تابلورو(E)بالا یا پایین و چپ و راست هست را می گید و با چشم چپ وچشم راست.بعد یک قطره داخل چشمتون میریزد و می گوید ۲۴ ساعت نوشته ای رو نمی تونید بخونیدو می گویند بیروید بنشینید و دوباره ۲۰دقیقه دیگه دوباره قطره میریزند و بعد از ۲۰ دقیقه می گویند بیاید پشت دستگاه بشینید که تو لنز اون

دستگاه یک عکس مزرعه و یه کلبه در انتهای عکس هست که می گویند به کلبه نگاه کن و یه پرینت نوشته از اون دستگاه میاد بیرون و  طبق اون نوشته دستگاه اگه چشتون سالم باشه برگه شما را مهر می کنند.

متخصص چشم:

در روی صندلی جلوی دستگاه می نشینید و یک ذره بین است که از توش نور به چشمتون می تابد و دکتر چشمتون رو نگاه می کنه و می گه چشم چپ و راستتون چند از ۱۰ است و اگر چشاتون خیلی ضعیف باشه و یا عینکی باشید که ضعیف باشد می گه برید چشاتون رو عمل کنید.

روانشناسی:

ابتدا باید پیش یک روانشناس بروید ایشون بدنتون و نگاه می کنه اگه جای زخم جای بخیه جای خالکوبی داشته باشه می گه این جای زخم یا جای بخیه برای چیه رو بدنت و بعد لباست رو می پوشی و یک برگه دو رویه که حدود ۵۰تا سوال دارد که بله و خیر باید جواب داد و راجع به شخصیت خودیت هست و باید به سوالات جواب اری یا نه بدید بعد یک برگه نمودار میدهد که هر کس شخصیتش با اون پاسخ های بله و خیر نمودارش فرق داره و بعداز تایید دفترچه اش را مهر می کنند.

اعصاب و روان:

کار  روانشناس قبلی را  می کند از لحاظ جای زخم و… روی بدنت میپرسه و بعد می گه کی دعوا کردی؟کی تاحالا افسرده وناراحت شدی؟ایا راحت می خوابی وکی می خوابی و کی بلند می شه؟اینارو از همه می پرسد البته شاید

دکترای مراکز مختلف سوالات دیگر یبپرسند ولی تقریباهمین هست.(اگر از لحاظ اعصاب مشکل داشته باشید میرید به کمیسیون که اونجا یا قبول می شوید و یا قبول نمیشوید.)

شنوایی:

دکتر شنوایی سنجی (ادیولوژیست)میروید که یک هدفون داخل گوشتون میزارید که صدای بوق در هدفون می اید که باید بگوید از گوش چپ این صدا می اید یا از راست که این صداهای بوق از کم شروع می شود که به خیلی کم و خیلی خیلی کم می رسد که باید بگید صدا از گوش چپ یا راست که در صورت تایید مهر می زنند.

گوش و حلق و بینی:

دکتر گوش و حلق و بینی میروید که یک چراغ قوه داخل حلقتون می اندازه و گلوتون رو نگاه می کنه و بعد از تایید برگتون رو مهر میزند.

رادیولوژی:

قبل انجام پزشک رادیولوزی داروهایی که باید از داروخانه بخرید رو می نویسد(ساعت ۷:۳۰ شب یک شیشه سناگراف+۲ عدد قرص بیزاکودیل را ساعت ۸-۹-۱۰ هر ساعت ۲عدد قرص دایمتیکون بجوید )وتاصبح ازمایش به غیر از مایعات چیزی نباید بخورید این داروها باعث می شود شکم شما خالی شود و بعد از مهر های کمر و قفسه سینه عکس می اندازه و می برید پیش دکتر تا اون تشخیص بده شکستگی یا جابه جایی مهره کمر نداشته باشی و در این صورت مهر تایید میزند.

ازمایش اعتیاد:

این ازماش به صورت ادرار است و چند ساعت دیگه در همون روز جوابشو بهتون می دهند.

ازمایش خون:

برای ازمایش خون باید وقت بگیرید و ناشتا بروید که از شما کمی خون می گیرند و یک ازمایش ادرار هم ازشما می گیرند که این ازمایش خون رو یک هفته بعد جوابش را می دهند و یک تست سل هم می گیرند که یک امپول زیر پوستتون می زنند و یه ماده ای زیر پوستتون می ماند و بعد ۲ روز دیگه میایید تا  جای امپول رو ببیند که اگه جای آن قرمز و باد کرده نباشد تایید می کند.

واکسن منژیت:

یک واکسن منژیت هم باید بزنید که نشانی مرکز آن را به شما می دهند و میروید انجا و واکسنتون رو می زنید.

 

دراخر دفتر چه پزشکی تکمیلیتون که تمامی آن مهر خورد و تایید شد می اورید گزینش تحویل میدهید یا اونها خودشون می فرستند و منتظر می شوید تا به شما زنگ بزنند و بروید آموزشی.

پیروز و سربلند باشید.


جهت دانلود سوالات اینجا کلیک نمائید

ایران استخدام: مراحل ورود به ناجا | ایران استخدام

iranestekhdam.ir › استخدام نیروی انتظامی

Translate this page

Jul 7, 2014 - با سلام سایت ایران استخدام برای آن دسته از عزیزان علاقمند به جذب در ناجا ... صفحه اصلیاستخدام نیروی انتظامیایران استخدام: مراحل ورود به ناجا ...

چه جوری میشه به استخدام نیروی انتظامی در اومد؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_69409_747480

Translate this page

Apr 8, 2009 - چه جوری میشه به استخدام نیروی انتظامی در اومد؟ ... پیدا کنید سپس از طریق مصاحبه و گزینش که تئوری و عملی هست می تونید مراحل رو پیگیری کنید.

استخدام نیروی انتظامی در بیش از 40 رشته تحصیلی

snn.ir/detail/News/252506/8985

Jul 22, 2013 - نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز ... حال طی مراحل استخدامی میباشند و یا در سال های گذشته واجد شرایط استخدام ...

استخدام در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

dehvand.ir/233523/

Translate this page

Aug 30, 2014 - داوطلبانی که سابقه ثبت نام در یکی از مدیریتهای گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استانها و یا یگانهای ناجا را داشته و در حال طی مراحل استخدامی ...

سایت اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - آفتاب

aftabnews.ir/vdcjixea.uqe88zsffu.html

Translate this page

Mar 13, 2008 - و آیا میتونم در آزمون استخدامی نیروی انتظامی شرکت کنم؟ ناشناس .... آیا برای استخدام در نیروی انتظامی باید مراحل آموزشی (مانند سربازی ) بگذرانیم؟

نیروی انتظامی

policeiran.blogfa.com/

Translate this page

سلام در مورد معاینه دندون توی نیروی انتظامی میخاستم بدونم؟ ... توی گردان های دیگه هم عضو هستم میخوام توی نیروانتظامی استخدام بشم انشاالله اما قد من 166هستش میگن ...

استخدام نیروی انتظامی

www.estekhdami.org/tag/استخدام-نیروی-انتظامی

Translate this page

آگهی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رسته مرزبانی ... ۵ ساله انتظامی در مقطع درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه،معاینات پزشکی و …

استخدام نیروی انتظامی در سال 94 | «ای استخدام»

www.e-estekhdam.com/استخدام-نیروی-انتظامی/

Translate this page

1 day ago - استخدام نیروی انتظامی سال ۹۴ (استخدام جدید در تهران) ... و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل ...

ثبت نام استخدام در یگان ویژه نیروی انتظامی - کافه نتیار

cafenetyar.com/deteails.aspx?k=364

Translate this page

... به صورت پیمانی 5 ساله در مقطع درجه داری و افسری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه ، معاینات پزشکی و. ... نمونه سوالات آزمون مصاحبه استخدام نیروی انتظامی

استخدام با مدرک دیپلم در نیروی انتظامی سراسر کشور - سال 93

estekhdam.pardad.ir/N_2920.aspx

Translate this page

Jun 13, 2014 - استخدام نیروی انتظامی در سراسر کشور - استخدام در سال 93 ... 5 ساله انتظامی در مقطع درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل مصاحبه، معاینات ...

آگهی استخدام در نیروی انتظامی - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی

Translate this page

مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به منظور تأمین نیروی انسانی ... و بالاتر هستند از طریق مصاحبه علمی و دیگر مراحل (معاینات پزشکی، مصاحبه و.

استخدام های نیروی انتظامی - آی آر ارتش

irartesh.ir/Forum/Post/1160

Translate this page

Aug 19, 2013 - پاسخ : 1 RE استخدام های نیروی انتظامی و ارتش ... سرهنگ ابراهیمیان خاطر نشان کرد: داوطلبان پس از ثبت نام و گذراندن مراحل عمومی استخدام در آزمون ...

استخدام نیروی انتظامی استان مرکزی

www.estekhtam.com/استخدام-نیروی-انتظامی-جمهوری-ا...

Translate this page

Feb 23, 2015 - خبر 27 بهمن 93 استخدام : استخدام نیروی انتظامی در استان مرکزی خبر 19 آذر ... همه اینها را گفتم تا بگویم سال گذشته بنده تمامی مراحل استخدام را به ...

استخدام نیروی انتظامی درمعاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ...

www.estekhtam.com/استخدام-نیروی-انتظامی-سال-۹۳-...

Translate this page

Jul 3, 2014 - نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد ... (افسری ) از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه ، معافیت پزشکی و … ) ...

استخدامی ناجا.سپاه.ارتش.و...

www.naja110.rozblog.com/

Translate this page

Dec 13, 2012 - راستش من برای نیروی انتظامی ثبت نام کردم و معاینات پزشکی اولیه رو ..... از وبلاگ خوبت من برای استخدام مقطع افسری نیروی انتظامی مراحل گزینش ...

پزشکی نیرو انتظامی

www.bargozideha.com/tag/پزشکی-نیرو-انتظامی

Translate this page

بله، مجموعه ای از نمونه سوالات آزمونهای عمومی نیرو انتظامی و سایر ارگانها گردآوری شده است که در قالب 7 فایل .... 7- موفقیت در مراحل گزینش و استخدام نیروی انتظامی.

پلیس آگاهی - پرسش و پاسخ گزینش نیروی انتظامی - Blogfa

policeagahi.blogfa.com/post/50

Translate this page

با سلام عزیزان در مورد نحوه گزینش نیروی انتظامی و مراحل پزشکی میتونین تو قسمت نظرات سوال بپرسین و پاسخ خودتونو دریافت کنید با تشکر حجت محمدی منش ...

جستجو : استخدام نیروی انتظامی - پرتال دانشگاهی کشور

www.unp.ir/search/استخدام%20نیروی%20انتظامی

Translate this page

مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به منظور تأمین نیروی ... ۵ ساله انتظامی در مقطع( درجه داری) و پایور (افسری ) از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل ...

استخدام در نیروی انتظامی۹۳ - KaniNet

kaninet.ir/استخدام-در-نیروی-انتظامی93/

Translate this page

مریوان,شهرستان مریوان,استخدام,استخدامی,نیروی انتظامی,استخدامی نیروی انتظامی ... ۵ ساله انتظامی در مقطع( درجه داری) و پایور (افسری ) از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل ...

استخدام نیروی انتظامی شو+نمونه سوال در کافه بازار برای اندروید

https://cafebazaar.ir/app/abolfazl.nezam/?l=fa

Translate this page

این برنامه شامل زمان استخدام نیروی انتظامی در سال 94+نمونه سوالات استخدامی + ... با کسانی که در گزینش نیروی انتظامی شرکت کرده اند مصاحبه کرده ایم و تمام مراحل ...